Berjuang bersama-sama

Advertlets

kat manakah garis lurus di huruf T

Posted on 9/08/2010 02:16:00 PM by 4RM14

ha...
haha...
kalau mu tau jawapan kepada tajuk tu cube la tanye menteri penerangan negeri sembilan ataupun jkk kampung nebong tebal ataupun mungkin penjaga tiket parking di Giant ataupun Mydin..

hah.. warna-warni x.. meriah op? meriah ah aku rasa btw...

in addition, selepas aku berlari disepanjang jalan sentol ke SSJ dan meyelamatkan pakaian dalam mas edayu yang jatuh didalam longkang telah memberi kan aku idea untuk terus berkarya dan terus berkarya.. 

thus, anda pikir tiada kaitan diantara kisah-kisah yang aku taip ni dengan idea untuk aku berkarya kan..
Tahniah Untuk Anda
   haha... segan ase sebab aku nk ucapkan tahniah kepada diri aku sendiri sebab berjaya mewarnai blog aku supaya tampak sedikit meriah... anyway jangan lupe tnye pasal huruf T tadi ye..
ok la ni.. thank google sebab sudi searh apa yang aku cari...
finally,,,
kalau anda ragu-ragu esok raya ke tak cube la sms astro center mungkin dia akan cube mengunkai persoalan anda itu.. 
daa...

0 desas-desus:

Related Posts with Thumbnails