Berjuang bersama-sama

Advertlets

Iklan

Posted on 9/11/2010 10:24:00 PM by 4RM14

AMARAN!!!
Ini bukan iklan racun serangga..

jauh di sudut hati aku, terasa yang kemeriahan raya tahun ni da agak pudar...
even aku penat melayan tetamu yang ttibe datang myerbu bagai ikan kap dicampak makan di dalam kolam
korang dapat teka bape orang datang ke rumah ak
Pasangan Yang Datang Beraya
ini je yang dapat aku gmbar kan kemeriahan pada pagi raya...
nampak mcm kurang meriah kan.. 
actual xmeriah sbb diowg yang datang awl ni xpergi semayang raya...

tp lepas tu berduyung-duyung pasangan seliper lagi datang parking kat depan tangga rumah aku...
seperti adibah nor diselubungi peminatnye.. ha.. mesti korang xkenal kan adibah nor..
btw adibah nor tu pemain bola jaring simpanan negara...

letih tu jangan cakap la kan.. 
tapi terubat juga apabila terdapat juga segelintir anak dara - anak dara suntik yang datang beraya....
sempat juga la aku menyihat kan mata aku dengan menahan kerdipan mata untuk melihat keindahan ciptaan tuhan yang paling indah...
tp ramai-ramai yang datang semua aku xsempat nak ajak bergambar atau pinjam phone untuk miss call ke nombor aku...
adik bongsu aku jugak yang dapat bergambar...
Ingat Muda-mudi Jer Yang Romantik
anyway raya pertama aku jadi pelayan jer... nasib bek dapat wit raya... hahaha...
thank kepada semua yang bagi wit raya kat aku yup..
hehe..

0 desas-desus:

Related Posts with Thumbnails