Berjuang bersama-sama

Advertlets

Hubungan cinta Falcoa dengan Shila hamzah?

Posted on 9/28/2012 04:45:00 PM by 4RM14

"Cantik kan dia? soalan dari penonton astro warni"
p cer..
aku update skali lagi sebab aku baru je dah update pagi tadi..
lepas aku mengeluman dengan nasi kukus aku rasa lapar lagi..
haha..macam tak ada kaitan kan..

shila menang nyanyi lagu gemilang dengan jacky chan..
pandai plak jacky nyanyi lagu gemilang..
shies lawaweah...
acai cakap cantik lua cantik dalam..

tapi entry ni bukan pasal hubungan cinta falcao dan shila hamzah
emm..mungkin sikit la..kot..
¼ pasal shila  + ¼ pasal falcao
¼ + ¼ pasal mesteri kat asrama kolej aku ni...

ni ada sedikit pantun dari a samad said

sembang-sembang cakap pasal cerita hantu,
sorang-sorang macam-macam versi ada nak cube,
pastu ada hati plak tengok cerita seram aritu,
pastu mula la nak gi kencing ajak member..
"I love her if she play football with me"..falcao dlm temu ramah  astro arena 2
ok..
ni gambar falcao..
atas tu gamba shila..
tu je la skit kaitan nye dengan post ni..
haha...

sebelum aku tutup dengan penutup,
nak cakap skit,

walaupun kat mana sekali pun sejauh mana pun mung semua belajar,
tolong lah hormat orang yang keje sebagai cleaner,
especially mak cik-mak cik yang otai tu..
sejahat dan sebodoh aku pun leh pikir lagi..
ada orang tu tak boleh control bodoh lansung ke?

kucing yang comel dan berbulu tu pun pandai gali tanah bila nak berak pastu timbus balik..

ok thank sebab luangkan masa..
bye

0 desas-desus:

Related Posts with Thumbnails